مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:352021-01-03سياسي

از انتقاد به ترمیم پل شاه عباسی تا افزایش 2 برابری در آمد در شهرداری پل سفید


حسن یحیی پور شهردار پل سفید با بیان اینکه به عنوان شهردار ترمیم پل شاه عباسی شهر پل سفید را قبول ندارم ولی برطبق قانون نمی توانیم در کار میراث ورود پیدا کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، چهارمین نشست بدون سانسور با همکاری بسیج هنرمندان و همکاری بسیج رسانه و با حضور شهردار پل سفید برگزار شد.

حسن یحیی پور متولد 5 دی 1349 شهرستان آمل و فوق دیپلم کشاورزی در اصفهان و لیسانس در آزاد قائم شهر و ارشد کشاورزی را در علوم و تحقیقات با رتبه یازدهم و دکتری کشاورزی را در واحد بین الملل علوم و تحقیقات در مرحله نهایی مقاله قرار دارد و از پایان نامه خود دفاع کرد و دکتری مدیریت اجرایی هم دارد.

13 سال سابقه شهرداری دارد و شهردار دابودشت به مدت 7 سال و 4 سال هم شهردار ایزد شهر را در کارنامه خود دارد و از 17 دی ماه 1397 شهردار پل سفید شد.

شهردار پل سفید با اشاره به اینکه ساکن سوادکوه هستم و اقامت دارم و همسرم کارمند بانک ملی شعبه ممتاز آمل و 2 فرزند که یلدا در شب یلدا متولد شد و کلاس یازدهم تجربی و پسرم ابوالفضل پیش دبستان است و همچنین به تسبیح، انگشتر و خودنویس علاقه دارم.

*بدهی برای شهرداری ها سرمایه است   وی با بیان اینکه صادقانه بگویم از موقعیت شغلی برای نفع شخصی یا جلوگیری از جریمه استفاده نکردم و یادم نمی آید که از این شغل سواستف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انتقاد به ترمیم پل شاه عباسی تا افزایش 2 برابری در آمد در شهرداری پل سفید

از انتقاد به ترمیم پل شاه عباسی تا افزایش 2 برابری در آمد در شهرداری پل سفید