مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:202021-01-03سياسي

فلاحی: رسیدگی به لوایح FATF فقط دارد وقت مجمع را می گیرد


FATF به یک موضوع سیاسی در کشور تبدیل شده و رسیدگی به لوایح آن فقط دارد وقت مجمع تشخیص مصلحت نظام را می گیرد.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بخش های زیادی از FATF در کشور هم اکنون در حال اجراست و این درحالی است که اجرای چنین مواردی نیازمند مصوبه مجلس است و بدون آن که این قرارداد به تصویب مجلس رسیده باشد در کشور در حال اجرا شدن است.

وی افزود: برخلاف فضاسازی های انجام شده در کشور که گفته می شود با اجرای FATF  برداشته می شود و بلوک و دارایی های بلوکه شده ما آزاد خواهد شد طبق گفته سردمداران و گردانندگان اصلی این گروه مالی اجرای پذیرش و اجرای FATF هیچ ربطی به آزادسازی دارایی های بلوکه شده و رفع تحریم های بانکی ندارد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: موضوع FATF امروز به یک فضاسازی سیاسی در کشور تبدیل شده و لایحه مربوط به آن تنها دارد وقت مجمع تشخیص مصلحت نظام را می گیرد و ثمری جز این برای کشور ندارد.

فلاحی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم بخش های زیادی از FATF در حال حاضر در کشور در حال اجراست و ثمره آن همین شده که دو تا از بانک های داخلی ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم کردند و طی نامه رسمی به این نهاد انقلابی عنوان کردند که به خاطر اجرای دستورات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: رسیدگی به لوایح FATF فقط دارد وقت مجمع را می گیرد

فلاحی: رسیدگی به لوایح FATF فقط دارد وقت مجمع را می گیرد