مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 19:002021-01-02سياسي

اثر تازه حسن روح الامین برای «سردار» / «شیعیان ابوتراب» رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسن روح الامین هنرمند نقاش جوان که سال گذشته و پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تابلوی استقبال امام حسین (ع) از حاج قاسم را خلق کرده بود، - اثر تازه حسن روح الامین برای سردار / شیعیان ابوتراب رونمایی شد اثر تازه حسن روح الامین با محوریت سردار شهید سلیمانی با عنوان شیعیان ابوتراب رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسن روح الامین هنرمند نقاش جوان که سال گذشته و پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تابلوی استقبال امام حسین (ع) از حاج قاسم را خلق کرده بود، همزمان با رونمایی تازه ترین تابلوی نقاشی خود با موضوع شهادت سردار سلیمانی، درباره ظرفیت های پرداختن به موضوع قهرمانی، چون حاج قاسم در عرصه هنر نقاشی به خبرنگار مهر گفت: ما استاد این هستیم که هر موضوعی را لوث کنیم، چون هر موضوعی که با نفس انسان درآمیخته شود، لوث می شود؛ در واقع هر کسی کاری انجام می دهد برای اینکه کاری را انجام داده باشد! این در حالی است که هر چه شناخت از موضوعی بیشتر باشد و کدورت ذهن هنرمند کمتر باشد، بیانش بهتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: من نمی گویم آثار هنری که مرتبط با شهید سلیمانی خلق شده اند، خوب یا بد هستند، اما احساس می کنم اگر از تعداد آن ها کم می شد و بر کیفیت شان می افزودیم، خیلی بهتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر تازه حسن روح الامین برای «سردار» / «شیعیان ابوتراب» رونمایی شد

اثر تازه حسن روح الامین برای «سردار» / «شیعیان ابوتراب» رونمایی شد