مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 16:052021-01-02اقتصادي

درخواست لغو محدودیت پذیرش مسافر توسط ایرلاین ها


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه درخواست های ایرلاین ها از وزارت بهداشت و وزارت راه به جایی نرسید، گفت: از رییس جمهور درخواست کردیم تا اعمال محدودیت 60 درصد ظرفیت پرواز لغو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور پروتکل های بسیاری در حوزه حمل و نقل، زمینی، دریایی و هوایی اجرا شد که یکی از این پروتکل ها اعمال محدودیت استفاده از 60 درصد ظرفیت هواپیما ها بود که به گفته شرکت های هواپیمایی هیچ یک از کشور های دنیا چنین پروتکلی برای صنعت هوایی خود ابلاغ نکرده اند این مساله فشار زیادی به ایرلاین ها وارد می کنند.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفتگو با ایسنا خاطرنشان کرد: پیش از این نیز از وزیر راه و شهرسازی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کرده بودیم تا محدودیت استفاده از 60 درصد هواپیما در پرواز های داخلی لغو شود، اما تاکنون پاسخی در این زمینه داده نشده است؛ بنابراین این بار نامه خود را خطاب به رییس جمهور نوشتیم تا این درخواست ایرلاین ها مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به لغو شدن این محدودیت و برداشته شدن فشار اقتصادی مضاعف از روی شرکت های هواپیمایی داخلی گفت: به نظر می رسد با وجود اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده مانند غربالگری وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست لغو محدودیت پذیرش مسافر توسط ایرلاین ها

درخواست لغو محدودیت پذیرش مسافر توسط ایرلاین ها