مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 14:502021-01-02سياسي

آیت الله مصباح یزدی شمشیر برنده اسلام در مقابل دشمنان دین بود


امام جمعه کرمانشاه در پیام تسلیتی به مناسبت رحلت آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: آیت الله مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) شمشیر برنده اسلام در مقابل دشمنان دین بود.

- کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه در پیام تسلیتی به مناسبت رحلت آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: آیت الله مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) شمشیر برنده اسلام در مقابل دشمنان دین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله شیخ مصطفی علما طی پیامی به شرح زیر، رحلت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ارتحال فقیه مجاهد و عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

آن فقیه مجاهد شمشیر برنده اسلام در مقابل هجمه افکارالتقاطی و شبهه افکنی های دشمنان دین بود که با درک عمیق از مفاهیم اسلامی و با کوششی عالمانه، راه گشای خیل عظیمی از مردم و مشتاقان درک آموزه های دینی و معرفتی برای کسب حقیقت و فضائل بود و در قبل و بعد از انقلاب با حرکت در مسیر حمایت و اطاعت از امامین انقلاب و بست خدا باوری و بصیرت افزایی به تبیین مفاهیم دینی در قاموس مجموعه کتاب ها و سخنرانی ها به جامعه فکری ارزانی نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مصباح یزدی شمشیر برنده اسلام در مقابل دشمنان دین بود

آیت الله مصباح یزدی شمشیر برنده اسلام در مقابل دشمنان دین بود