مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 13:502021-01-02سياسي

شهید سلیمانی با شهادتش عوام فریبی تروریسم آمریکا را به صدا درآورد


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با شهادتش تزویر و عوام­ فریبی تروریسم دولتی آمریکا را پس از سال­ها تظاهر به طرفداری از دموکراسی و حقوق بشر به صدا درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت پیروزمندانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار بزرگ امت اسلام شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدین شرح است: سیزدهم دی ماه یادآور یکی از تلخ ترین و غم­بارترین روزها برای ملت مقاوم و بصیر ایران و حق طلبان و آزادگان جهان پس از ارتحال امام خمینی قدس الله النفسه الزکیه در تاریخ معاصر است.

در این روز، سردار بزرگ و پرافتخاری آسمانی شد که نه­ تنها فاتح همیشگی میدان های مبارزه با ترورسیم و افراطی­ گری دست­ پرورده استکبار و صهیونیسم جهانی، که فاتح قلوب ملت بزرگ ایران و امت اسلام و آزادیخواهان و عدالت­ طلبان جهان بود.

این شخصیت کم­ نظیر و نمونه­ ی برجسته تربیت­ شدگان اسلام و مکتب امام خمینی قدس سره الشریف در چنین روزی پاداش جهاد بی­ وقفه و خالصانه خویش را با توفیق شهادتی بزرگ به دست شقی ترین آحاد بشر کسب نمود و چنان که در صحنه نبرد، پیروز همواره مبارزه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی با شهادتش عوام فریبی تروریسم آمریکا را به صدا درآورد

شهید سلیمانی با شهادتش عوام فریبی تروریسم آمریکا را به صدا درآورد