مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 13:052021-01-02سياسي

شهادت سردار سلیمانی حرکت محور مقاومت را جدی تر از گذشته کرد


مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان گفت: با ترور شهید سلیمانی نه تنها حرکت جبهه مقاومت کُند نشد، بلکه محور مقاومت جدی تر از گذشته به سمت اهداف خود پیش رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا حقیان امروز شنبه در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ابومهدی مهندس و یاران شهیدشان، اظهار داشت: تحریم ها و تنگناهای اقتصادی ادامه شرارت های چندین ساله آمریکا علیه نظام و ملت ایران است که با استقامت و پایداری و با عنایت و فضل الهی گره این مشکلات گشوده خواهد شد.

وی افزود: بی تفاوتی نسبت به دستاوردها و ارزش هایی مانند عزت و اقتدار ایران در منطقه و اینکه بگوییم دفاع از این دستاوردها کار ما نیست، متمایل شدن به سمت دشمنانی است که بهترین عزیزان ما را به شهادت رساندند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان گفت: امروز اگر در مقابل زیاده خواهی دشمن کوتاه آمدیم و به سمت مذاکره رفتیم، نمی توانیم به جایی برسیم و به یقین این بی تفاوتی نسبت به ارزش ها، نظام سلطه را باز می گرداند و رشادت های فرزندان این مملکت هدر می رود.

حجت الاسلام حقیان افزود: حادثه طبس، حمایت از منافقان، مخالفان و معاندان نظام، تحریم های اقتصادی، تحمیل هشت سال جنگ با تحریک رژیم عراق و ممانعت از دستیابی ایران به فعالیت های هسته ای همه از شیطنت های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی حرکت محور مقاومت را جدی تر از گذشته کرد

شهادت سردار سلیمانی حرکت محور مقاومت را جدی تر از گذشته کرد