مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:552021-01-02اقتصادي

حدضرر و حد سود را در بورس فعال کنید


کارشناس بازار سرمایه هیجان کاذب و شایعات را دلیل افت شدید بازار دانست و توضیحاتی را ارائه کرد.

- ، بازار سرمایه امروز پس از گذر کردن از هفته گذشته که به شاخص کل هم وزن به عنوان بهترین شاخص بازار معرفی شد و سهم های کوچک را در بازار جلو انداخت، دوباره به یک روند سقوطی رسید چراکه امروز شاخص کل مانند روزهای کابوس بار سرمایه گذاران خود فقط به قعر قرمز سهم ها کشیده می شد و در نهایت هم شاخص کل در حالی که دستش را به مچ پای شاخص هم وزن انداخته بود، به قهقرا رفت.

این شاخص پس از بسته شدن معاملات امروز افت 43 هزار و 675 واحدی را تجربه کرد و در نهایت روی یک میلیون و 354 هزار و 111 واحد توقف کرد و باز هم بازار به سهم های بنیادی پشت کرد.

با این حال، انتظار می رود که بهترین بازار حال حاضر برای سرمایه گذاری محصولات چوبی باشد چراکه امروز تنها شاخصی که در بورس رنگ سبز چمنی به تن کرد، این شاخص بود و در نهایت، هیچکدام از صنایع با وجود این که شنیده می شد، سهم هایشان تا آخر امروز، وارد صف خرید خواهند شد، به منطقه سبز وارد نشدند و وضعیتشان همچنان قرمز باقی ماند تا همراه با تیم سرخ پایتخت فعلا به پایین ترین نقاط پا بگذارد.

دو گروهی هم که امروز به شدت دچار اصلاحات شد، دو گروه فلزات اساسی و خودرو بود که گفته می شود فرمول های قیمت گذاری محصولات این دو گروه همچنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدضرر و حد سود را در بورس فعال کنید

حدضرر و حد سود را در بورس فعال کنید