مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:302021-01-02سياسي

علامه مصباح پشتوانه ای مستحکم برای مبانی فکری و اعتقادی نظام بود


علامه مصباح پشتوانه ای مستحکم برای مبانی فکری و اعتقادی نظام مقدّس جمهوری اسلامی بود و در طول حیات پربرکتش برای دفاع از جبهه حقّ و حقیقت ایثارگرانه رزمید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید مصباح عاملی با صدور پیامی ارتحال علامه مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بنده نزدیک به چهل سال است که جناب آقای مصباح را می شناسم و به ایشان به عنوان یک فقیه، فیلسوف، متفکّر و صاحب نظر در مسائل اساسی اسلام ارادت قلبی دارم، اگر خداوند متعال به نسل کنونی ما این توفیق را نداد که از شخصیت هایی مانند علامه طباطبایی و شهید مطهری استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم القدر، خلأ آن عزیزان را در زمان ما پر می کند رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدّظلّه العالی – شهریور 1378 در سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت، سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه، روح ملکوتی چراغ روشنی بخش حوزه های علمیه و عمّار بصیر و نستوه انقلاب اسلامی، حضرت آیه الله محمّدتقی مصباح یزدی قدّس سرّه الشّریف به ملکوت اعلی پیوست.

آن فقیه مجاهد و فیلسوف فرزانه، پشتوانه ای مستحکم برای مبانی فکری و اعتقادی نظام مقدّس جمهوری اسلامی بود و در طول دوران حیات پربرکتش، در جبهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه مصباح پشتوانه ای مستحکم برای مبانی فکری و اعتقادی نظام بود

علامه مصباح پشتوانه ای مستحکم برای مبانی فکری و اعتقادی نظام بود