مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:452021-01-02اقتصادي

مجوزهای ساخت و ساز در فاز 7 و 8 گلشهر، صادر می شود


خبر خوب، شورا و شهرداری در ماه های پایانی سال، صدور مجوز ساخت و ساز در فاز 7 و 8 گلشهر است که در اشتغالزایی و حل مشکل مسکن کمک شایانی خواهد کرد.

- عباس راشاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی چند ماهه گذشته در زمینه عمرانی اقدامات بسیاری انجام شده و شیوع ویروس کرونا تاثیری در عملکرد شهرداری نداشته است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه امسال یکی از اولویت های شهرداری و شورای شهر پیگیری پیشرفت پروژه سبزه میدان بود، اضافه کرد:  پیشرفت فیزیکی سبزه میدان در مجموع قابل قبول است.

راشاد با اشاره به اینکه برای پیشرفت بیشتر کار و جبران عقب ماندگی موجود در بخشی از پروژه سبزه میدان از روز  چهارشنبه کار به صورت شبانه روزی در حال انجام است، تصریح کرد: بحث پیشرفت این پروژه به صورت مستمر رصد می شود تا در زمان مقرر افتتاح شود.

وی دیگر پروژه مهم شهرداری را بازگشایی پادگان اعلام کرد و گفت: عملیات بازگشایی در این محور نیز در حال انجام است و امیدواریم با بازگشایی آن مشکل ترافیک منطقه حل و فصل شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان اجرای پروژه باغ هاشمی نژاد و همچنین پروژه پارکینگ مهدوی را نیز از دیگر فعالیت های شهرداری در این ایام عنوان کرد و گفت: یک پروژه دیگر در حوزه سرمایه گذاری نیز بازار سنگ فروشان است که به زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوزهای ساخت و ساز در فاز 7 و 8 گلشهر، صادر می شود

مجوزهای ساخت و ساز در فاز 7 و 8 گلشهر، صادر می شود