مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:052021-01-02پزشكي

اجرای یازدهمین بسیج ملی تغذیه سالم برای پیشگیری از کرونا


مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: درصدد هستیم با اطلاع رسانی صحیح، دانش تغذیه ای مردم را در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی، ارتقا دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستند.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اشاره به شرایط قرنطینه کرونایی در ماه های اخیر، اظهار کرد: خانه نشینی اجباری این روزهای کرونایی، خود یکی از عواملی است که مصرف تنقلات و فست فود ها را افزایش داده است.

مواد غذایی که پرنمک، شیرین و پر چرب هستند، زمینه ساز اضافه وزن و چاقی و به تبع آن افزایش احتمال ابتلا به کرونا، دیابت، پر فشاری خون، چربی خون بالا و مرگ ناشی از کووید 19 را افزایش می دهند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین، در این دوران باید بیشتر مراقب سلامتی خود بوده و به مواد غذایی و تنقلاتی که خریداری و مصرف می کنیم، توجه بیشتری داشته باشیم تا این دوران همه گیری را با سلامتی پشت سر بگذاریم.

عبداللهی با تاکید براینکه در شرایط فعلی همه گیری کرونا، به منظور تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از ابتلا به کووید 19 باید توجه ویژه ای به مواد غذایی مصرفیمان داشته باشیم، تصریح کرد: در همین راستا، یازدهمین بسیج ملی تغذیه امسال از 15 تا 30 دی ماه با شعار تغذیه سالم برای پیشگیری از کرونا در سراسر کشور برگزار می شود تا با اطلاع رسانی صحیح، دانش تغذیه ای مردم ارتقا یابد و با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای یازدهمین بسیج ملی تغذیه سالم برای پیشگیری از کرونا

اجرای یازدهمین بسیج ملی تغذیه سالم برای پیشگیری از کرونا