مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 10:102021-01-02پزشكي

/گزارش/ باورهای اشتباه کرونایی


فرضیات زیادی در مورد کووید 19 وجود دارد؛ ضروری است بدانیم چه گفته هایی در مورد این ویروس نادرست است تا از انجام آن ها دوری کنیم.

- ایسنا/لرستان فرضیات زیادی در مورد کووید 19 وجود دارد؛ ضروری است بدانیم چه گفته هایی در مورد این ویروس نادرست است تا از انجام آن ها دوری کنیم.

در دوران اپیدمی همه گیری کرونا شاهد بودیم که این بیماری طیف وسیعی از عوارض و علائم مختلف را برای بیماران ایجاد می کند و پزشکان با توجه به سن، جنس، علایم بیماری و بیماری های زمینه ای داروهای مختلفی را تجویز می کنند که این داروها از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

در این بین لازم است که هر فرد باورهای اشتباه خود را در خصوص این بیماری اصلاح کند و تنها در خصوص علائم و بیماری خود با پزشک مربوطه در تماس باشد و مراقبت های لازم را انجام دهد، چراکه با توجه به مقاومت باکتری ها و سایر عوامل بیماری زا باید از مصرف خودسرانه دارو به خصوص آنتی بیوتیک ها خودداری شود، اما برخی از افراد مبتلا به کووید 19 یا افرادی که برخی علائم سرماخوردگی را دارند تصورات اشتباهی در مورد این بیماری دارند.

استفاده مکرر از داروی گیاهی مؤثر است؟ نعمت الله مرادی، متخصص طب سنتی، در گفت وگو با ایسنا، در این رابطه گفت: گیاهان دارویی در طب سنتی ایران جایگاه ویژه ای دارد و در درمان بسیاری از بیماری ها تأثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/گزارش/ باورهای اشتباه کرونایی

/گزارش/ باورهای اشتباه کرونایی