مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 08:552021-01-02سياسي

رونمایی از تندیس و نام گذاری بلوار بزرگ یاسوج به نام سردار سلیمانی+تصویر و فیلم


آیین رونمایی از تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی در بلوار عدل یاسوج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ استاندار فرماندهان نظامی و انتظامی و به همت شهرداری یاسوج آیین رونمایی از تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی در بلوار عدل یاسوج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ با رونمایی از این تندیس از این بلوار عدل یاسوج به نام سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شده و نام این سردار بزرگ بر تارک یکی از معابر اصلی شهر یاسوج خواهد درخشید.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان در این آیین با تشکر و سپاس از مردم و مسوولان و قدردانی از شهردار و شورای شهر که این محفل و مجلس را به با یاد حاج قاسم برپا کردند گفت: سرداری که سر داد اما تسلیم نشد سرداری که دشمن خواست سر او نباشد و بر خاک افکنده شد و گمان کرد او را حذف کرده اما سردارهای زیادی به پا خاست و یاد او تبدیل به یک مکتب و جبهه و گفتمان شد.

  نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: دشمن اشتباه فکر کرد و به خطا رفت کسی که در را خدا می جنگد و به فرمان ولی فقیه حرکت می کند خون او می جوشد و زنده می شود.

وی گفت: دشمن خواست سلیمانی نباشد اما سلیمانی ها به پا بخاستند و دیدیم که در آن روزها چه طوفان و حماسه ای ایجاد شد میلیون ها نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس و نام گذاری بلوار بزرگ یاسوج به نام سردار سلیمانی+تصویر و فیلم

رونمایی از تندیس و نام گذاری بلوار بزرگ یاسوج به نام سردار سلیمانی+تصویر و فیلم