مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:452021-01-02سياسي

مسیر جبهه مقاومت بعد از «حاج قاسم» با انگیزه مضاعف ادامه دارد


حجت الاسلام رضا نوری در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد، با تسلیت نخستین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارکرد: بعد از شهادت حاج قاسم تغییری در مسیر مقاومت اتفاق نخواهد افتاد؛ ایشان شاگردان بسیاری را در تمام نقاط جهان تربیت کرده است که راه ایشان را با قوت و مستحکم تر ادامه خواهند داد.

وی افزود: جوانان مقاومت و تربیت شدگان در مکتب سردار و همراهان او همچون فرماندهی سپاه قدس سردار قاآنی که سال های زیادی را در ماموریت ها کنار حاج قاسم بود، راه مقاومت را ادامه خواهند داد و راه شهید سلیمانی با قوت و قدرت بیشتر و عزم و اراده ادامه خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بیرون راندن آمریکای جنایتکار از تمام منطقه و انتقام از عاملان شهادت سردار از جلوه های انتقام سختی است که رهبری از آن نام برده است، تصریح کرد: اخراج قطعی آمریکا از منطقه که اکنون در تمام منطقه بذر فتنه جنگ و تنفر به راه انداخته است و کیفر عاملان این جنایت، از جلوه های انتقام سخت است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه مردمی بودن و عشق ورزیدن به مردم یکی از ویژگی های شهید حضور داشتند شهادت پاداش تلاش های بی وقفه او در همه  این سالیان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر جبهه مقاومت بعد از «حاج قاسم» با انگیزه مضاعف ادامه دارد

مسیر جبهه مقاومت بعد از «حاج قاسم» با انگیزه مضاعف ادامه دارد