مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:052021-01-02اقتصادي

4000 واحد مسکن ملی در کردستان تامین زمین شد


سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان گفت: 11 هزار و 800 متقاضی مسکن ملی در کردستان دارای شرایط بوده و تاکنون برای چهار هزار درخواست تامین زمین صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی رضایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام عمومی ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن و زمان بندی ویژه برای استان های مختلف شاهد ثبت نام 22 هزار و 200 نفر در این طرح بودیم.

وی افزود: پس از پایش ها و استعلام های تخصصی در نهایت 11 هزار و 800 کردستانی مشمول دریافت مسکن ملی شدند.

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان گفت: از بین 11 هزار و 800 متقاضی حائز شرایط تاکنون چهار هزار نفر تعیین تکلیف شده و زمین مورد نظر به آنان تخصیص داده شده است.

رضایی اعلام کرد: پیگیری های لازم برای صدور پروانه و عملیات اجرایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزاران این طرح در حال انجام است و در سریع ترین زمان ممکن عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

وی افزود: برای تخصیص زمین به درخواست های باقی مانده نیز در جلسه شورای مسکن استان تصمیمات ویژه ای گرفته شد که این کمبود زمین از طریق اصلاح طرح های تفصیلی، الحاق به محدوده و اجرای ماده 6 قانون حمایت از تولید و عرضه مسکن مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 واحد مسکن ملی در کردستان تامین زمین شد

4000 واحد مسکن ملی در کردستان تامین زمین شد