مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 06:352021-01-02سياسي

تشییع شهید سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشاند


جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تشییع شهید سلیمانی بار دیگر زنده بودن انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت را به رخ دنیا کشاند و مردم با این حضور میلیونی خود بار دیگر نشان دادند ادامه دهندگان راه شهید سلیمانی و جبهه مقاومت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا عسگری بامداد امروز به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید حاج نبرد و مجاهدت بود و نکته مهم این مسئله این است که ایشان مقاومت را از درون خود شروع کرد و امروز اگر می خواهیم نمودی از مردمیدان باشیم باید ابتدا از خود شروع کنیم.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهید سلیمانی در طول حیات با برکت خود تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان را باطل کرد، ادامه داد: بسیاری از راهبردهای استکبار جهانی و حامیان آنها با مجاهدت های سردار سلیمانی با شکست جدی مواجه شد.

عسگری ادامه داد: علاوه بر این شهید سلیمانی با شهادت خود بار دیگر هیمنه استکبار را شکست داد که یکی از نمودهای آن تشییع چند میلیونی پیکر مطهر ایشان در ایران و عراق  و عزاداری ملت ها در سراسر دنیا بود که در غم حاج قاسم به خیابان ها آمدند و عزاداری کردند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: تشییع شهید سلیمانی بار دیگر زنده بودن انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت را به رخ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع شهید سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشاند

تشییع شهید سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشاند