مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 17:052021-01-01سياسي

رزمایش مرد میدان توسط توزیع برق فارس برگزار می شود


فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از برگزاری رزمایش مرد میدان همزمان با فرارسیدن اولین سالگرد شهادت شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط این شرکت برگزار می شود.

- ایسنا/فارس فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از برگزاری رزمایش " مرد میدان" همزمان با فرارسیدن اولین سالگرد شهادت شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط این شرکت برگزار می شود.

مجتبی پارسایی جمعه 12 دی، در نشست بصیرتی 9 دی گفت: رزمایش مرد میدان در راستای عمل به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مواسات و کمک مومنانه و با تاسی ازسیره و اخلاق سردار شهید سلیمانی، با بهره گیری از ظرفیت بسیج، توسط توزیع برق فارس اجرا می شود.

او ادامه داد: این رزمایش با همکاری بیش از 30 گروه با استعداد 300 نیروی بسیجی در سراسر فارس برگزار و طی آن راهنمایی هایی به مشترکین برق خانگی برای بهره مندی از برق رایگان، ارائه خواهد شد.

پارسایی با بیان اینکه شماری از مشترکان برق خانگی در سراسر فارس مشمول تخفیف برق امید هستند اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارند، گفت: این دسته از مشترکان با انجام اقداماتی ساده در نحوه مصرف برق و مدیریت آن می توانند مشمول طرح شده و از مزایای آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مرد میدان توسط توزیع برق فارس برگزار می شود

رزمایش مرد میدان توسط توزیع برق فارس برگزار می شود