مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 14:402021-01-01بين الملل

شاعران از شهدای مقاومت خواندند


در شب شعر بین المللی «مرد میدان»، 15 شاعر از کشورمان و 9 شاعر از کشورهای افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق، فلسطین، لبنان و یمن به شعرخوانی پرداختند.

- در شب شعر بین المللی مرد میدان ، 15 شاعر از کشورمان و 9 شاعر از کشورهای افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق، فلسطین، لبنان و یمن به شعرخوانی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، این برنامه شب گذشته (یازدهم دی ماه) در موزه دفاع مقدس خرمشهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد و شاعران شرکت کننده شعرهای خود را به قهرمانان مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تقدیم کردند.

بنا بر این گزارش، در این شب شعر که با توجه به شرایط خاص کرونایی با حضور تعداد محدودی از حاضران برگزار شد، شاعران ایرانی و تعدادی از شاعران مهمان از کشورهای دیگر به شعرخوانی پرداختند و در ادامه نیز شعرهای شاعرانی از کشورهای لبنان، سوریه و فلسطین که در مراسم حضور نداشتند به صورت ویدئویی برای حاضران پخش شد.

علی داوودی- مدیر دفتر شعر حوزه هنری- با بیان اینکه شعر کارکردهای گوناگونی دارد، گفت: یکی از کارکردهای شعر، تبلیغی و تهییجی است که در لحظه و کوتاه مدت سروده می شود و دیگری تحلیلی است و نیاز به زمان بیشتری دارد تا شاعر بتواند بخشی از پیام و شعائر دینی را در آن بگنجاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران از شهدای مقاومت خواندند

شاعران از شهدای مقاومت خواندند