مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 08:152021-01-01سياسي

سرمایه داری مدرن: میلیاردرهای طمعکار حوزه فناوری می توانند منجی جهان باشند!


تنها استدلال برای تداوم مسیر فعلی ، این باور کورکورانه است که جمعی از توانگرسالاران اتحادیه ستیز طمعکار چون الون ماسک قرار است فناوری های جدیدی را توسعه دهند که نابود کردن سیاره زمین را برای هر انسانی به کاری غیرسودآور خواهند کرد و سرعت انجام این بازدارندگی .

- خبرگزاری فارس ـ گروه غرب از نگاه غرب: نیکی هیلی نئوکان جامعه ستیز، با فریاد برآوردن از اینکه سوسیالیسم آمریکا را به تصرف خود درآورده، در حال روغنکاری چرخ های خود برای ورود به کارزار انتخاباتی سال 2024 است.

  او امروز در توییتی نوشت: سال 2020 سال تبدیل شدن سوسیالیسم به جریان اصلی بود.

این ایدئولوژی خطرناک که در هر جا به محک آزمون گذاشته شده شکست خورده و قربانیان بسیاری پشت سرش باقی گذاشته، اکنون در راه تبدیل شدن به سیاست اقتصادی پیش فرض حزب دمکرات است.

این گرایش هولناک آینده تک تک آمریکاییان را تهدید می کند.

بله ای مردم آمریکا او درست می گوید! کشوری که در آن جمهوریخواهان هر روز را صرف فریاد برآوردن در این باره می کنند که سوسیالیسم در آمریکا محقق شده و دمکرات ها تمام روزشان را صرف کسب اطمینان از این می کنند که چنین چیزی هیچ گاه امکان تحقق پیدا نکند.

در همین حال بیرون از دنیای فانتزی جادویی نیکی هیلی، جایی که مشاغل خود را از دست می دهند، از حمایت های مالی و مراقبت های در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه داری مدرن: میلیاردرهای طمعکار حوزه فناوری می توانند منجی جهان باشند!

سرمایه داری مدرن: میلیاردرهای طمعکار حوزه فناوری می توانند منجی جهان باشند!