مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 07:552021-01-01سياسي

ما و مکتب سلیمانی و راه روح الله


او بر طریقت حسین (ع) بود و به گفته خویش، 30 سال با تمام رقبای عشق درافتاده بود، زخم ها برداشته بود و واسطه ها فرستاده بود تا آنکه مرگ خونین خویش را پیش از احساسش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی خسروی سردبیر فارس هرمزگان در یادداشتی به بیان ابعاد شخصیتی مکتب حاج قاسم و تداوم راه حضرت روح الله امام خمینی (ره) پرداخته است.

درست از نیمه شب 13 دی ماه 98 که خبر شهادت فرزند دردانه انقلاب اسلامی و همه ملت ایران، حاج قاسم سلیمانی در فضای رسانه ای کشور پیچید، غم فراق او که حالا یک ساله شده است، ذره ای تسکین نیافته و این فقدان را که یک سویش سعادت حاج قاسم است و یک سوی لب های به دهان گرفته ما، تسلایی نیست جز پیوستن به راه آن شهید که مجاهدی نستوه بود برای زدون نگرانی ها از دل مردم ایران.

حالا راه بیش از هر زمان دیگری روشن شده و مکتب سلیمانی در مسیر آرمان های انقلاب و راهی که حضرت روح الله بنای آن را نهاد جان و جلوه ای تازه یافته است.

این راه را همه آزادگان عالم که از شنیدن خبر شهادت این سردار مقاومت به غم نشستند، ادامه خواهند داد.

مکتب سلیمانی میلیون ها ره یافته عاشق دارد.

همان مردان و زنان قدردانی که چشم از پیکر پاکش از بغداد تا کربلا و تهران تا مشهد و کرمان بر نداشتند و او را چون برادر و فرزند خویش به دست خاک سپردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما و مکتب سلیمانی و راه روح الله

ما و مکتب سلیمانی و راه روح الله