مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 07:552021-01-01پزشكي

650 پرستار کردستانی به کرونا مبتلا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لقمان شریفی روز پنجشنبه اظهار داشت: از زمان شیوع این ویروس نظم شغلی کادر پرستاری با اختلال مواجه شده و در بعضی مراکز درمانی، - ، لقمان شریفی روز پنجشنبه اظهار داشت: از زمان شیوع این ویروس نظم شغلی کادر پرستاری با اختلال مواجه شده و در بعضی مراکز درمانی، مرخصی استعلاجی همکاران بدلیل ابتلا به کرونا باعث فشار کاری مضاعف بر سایرین شده است.

وی افزود: با وجود تمام این مشکلات کادر پرستاری همچنان با تلاشی مثال زدنی در خدمت بیماران هستند، ضمن اینکه تعداد زیادی از پرسنل نیز بدلیل خدمت در بخش های کرونا چندین ماه است در قرنطینه خانوادگی بسر می برند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پرستاری سنندج یادآور شد: در حال حاضر بیش از چهار هزار کادر پرستاری در سطح استان خدمت می کنند که بیش از یک هزار و 500 نفر از آن ها عضو سازمان نظام پرستاری سنندج هستند.

وی به مشکلات شغلی این قشر اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات پرستاری قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که پس از گذشت 14 سال از تصویب آن در مجلس، هنوز اجرایی نشده است.

شریفی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات این قشر مربوط به نیرو های شرکتی است، اضافه کرد: از اسفند سال 98 امتیازات فصل دهم قانون خدمات کشوری برای نیرو های طرف قرارداد با وزارت بهداشت اجرایی شده که نیرو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 پرستار کردستانی به کرونا مبتلا شدند

650 پرستار کردستانی به کرونا مبتلا شدند