مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 07:252021-01-01اقتصادي

میوه هایی با طعم عجیب و غریب!


اخیرا میوه های جدیدی به نام میوه های استوایی در بازار عرضه می شوند که، چون قبلا در ایران در دسترس نبوده، برای ما جالب هستند؛ البته معمولاً از این میوه ها در کل دنیا به عنوان میوه های استوایی عجیب و غریب یاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در چند سال اخیر برخی میوه های جدید به نام میوه های استوایی در بازار های میوه عرضه می شوند که، چون قبلا در ایران در دسترس نبوده، برای ما جالب هستند؛ البته معمولاً از این میوه ها در کل دنیا به عنوان میوه های استوایی عجیب و غریب یاد می کنند.

آلو ترش آلو ترش از انواع آلو های تابستانی است که بیشتر ما آن ها را می شناسیم و دوست داریم که در بهار وقتی که هنوز ترش و سبز هستند، برداشت شود؛ در واقع همان آلوچه یا گوجه سبز است.

این میوه های استوایی معمولاً به عنوان میان وعده فصلی در خاورمیانه و ایران استفاده می شوند که مردم این مناطق از خوردن آن با نمک لذت می برند و در همه شهر های کشور های خاورمیانه یافت می شود.

لانگان لانگان یک میوه کوچک گرد با گوشت سفید شفاف و یک دانه سیاه براق است.

لانگان به زبان چینی به معنای چشم اژدها است و به این دلیل به آن چشم اژد ها می گویند که وقتی پوسته می شود مانند یک ابرو همراه با چشم به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه هایی با طعم عجیب و غریب!

میوه هایی با طعم عجیب و غریب!