مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 04:402021-01-01بين الملل

آمریکا و اسراییل به طرح بودجه سازمان ملل رأی منفی دادند


ایالات متحده در اعتراض به حمایت سازمان ملل از یک رویداد ظاهراً یهودستیزانه و همچنین فقدان سازوکار برای نظارت بر سامانه های تسلیحاتی ایران، - به طرح بودجه این سازمان برای سال 2021 رأی منفی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیویورک پست، ایالات متحده آمریکا روز پنج شنبه در اعتراض به حمایت سازمان ملل متحد از رویدادی-به زعم نماینده این کشور- ضد اسراییلی و همچنین فقدان یک سازوکار برای نظارت بر سامانه های تسلیحاتی ایران، به طرح بودجه 3.

2 میلیارد دلاری این نهاد جهانی برای سال 2021 رأی منفی داد.

در همین ارتباط، کلی کرافت نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل گفت: امروز این سازمان قرار است بودجه ای را تصویب کند که بیانگر سازشی است که به میراثی ننگین از تنفر، یهودستیزی و تعصبات ضد یهود امتداد می یابد .

وی در ادامه مدعی شد: ایالات متحده این اقدام را رد می کند و از این رو، خواستار آن شد که این رأی [منفی] روشن سازد که ما بر سر اصول خود و آنچه که حق و درست است، ایستاده ایم و توافق را صرفاً به خاطر [دستیابی به] توافق نمی پذیریم .

کرافت همچنین گفت که دولت ترامپ با تأمین بودجه برای مراسم یادبود بیستمین سالگرد برگزاری کنفرانس سازمان ملل در شهر دوربان آفریقای جنوبی- که در آن نمایندگان آمریکا و اسراییل به بهانه تبعیض علیه یهودیان کنفرانس را ترک کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اسراییل به طرح بودجه سازمان ملل رأی منفی دادند

آمریکا و اسراییل به طرح بودجه سازمان ملل رأی منفی دادند