مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 21:002020-12-31بين الملل

پیام های تبریک رهبران کلیساهای آشوری و کلدانی برای تبریک سال نو میلادی


برای نخستین بار با همکاری رادیو تلویزیون اینترنتی انجمن آشوریان تهران پیام های تبریک رهبران کلیساهای آشوری و کلدانی ایران به مناسبت آغاز سال نو میلادی در لحظه تحویل سال از ایسنا مخابره جهانی می شود.

- برای نخستین بار با همکاری رادیو تلویزیون اینترنتی انجمن آشوریان تهران پیام های تبریک رهبران کلیساهای آشوری و کلدانی ایران به مناسبت آغاز سال نو میلادی در لحظه تحویل سال از ایسنا مخابره جهانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام های تبریک کشیش وانیا سرگیز- کشیش کلیسای آشوری و کلدانی کاتولیک- کشیش نینوس مقدس نیا- کلیسای انجیلی آشوری- و کشیش مار نرسای بنیامین- اسقف اعظم کلیسای شرق آشوریان ایران- به مناسب آغاز سال نو میلادی که به صورت اختصاصی در اختیار ایسنا قرار گرفته به شرح زیر است.

پیام کشیش وانیا سرگیز؛ به نام خدا سال نو میلادی و میلاد مسیح را به تمام آشوریان و کلدانی ها تبریک عرض می کنم و امیدوارم عیدی پر از شادی و برکت را پیش رو داشته باشید.

با میلاد مسیح شادی و برکت به خانه های ما آمده است، روز مادر را نیز به مادران آشوری گران قدر تبریک عرض می کنم؛ زیرا در جامعه آشوری جمعه بعد از سال نو روز مادر نام گذاری شده است.

خداوند مادرانی را که در بین ما نیستند قرین رحمت و مادرانی که سایه آنها بالای سر ما است را همیشه شاد و در شادی نگه داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تبریک رهبران کلیساهای آشوری و کلدانی برای تبریک سال نو میلادی

پیام های تبریک رهبران کلیساهای آشوری و کلدانی برای تبریک سال نو میلادی