مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 20:052020-12-31سياسي

بزرگداشت شهید سلیمانی تکریم یک مکتب و راه است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: حقیقتاً بزرگداشت شهید سلیمانی نه بزرگداشت یک شخص، بلکه تکریم یک مکتب و راه است.

- حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح برنامه های بقاع متبرکه استان البرز به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: موضوع زنده نگه داشتن مکتب حاج قاسم از این بابت اولویت دارد که علاوه بر شخصیت منحصر به فرد وی تمرکز بر فرهنگ شهادت و مقاومت در برنامه های بزرگداشت این شهید والامقام در فضای مجازی مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه در آستانه بزرگداشت اولین سالگرد جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، افزود: حقیقتاً بزرگداشت او نه بزرگداشت یک شخص، بلکه تکریم یک مکتب و راه است، چراکه وظیفه مؤمنین، فرهیختگان و مخصوصاً دست اندرکاران عرصه جهاد فرهنگی این است که، با درایت و اشتیاق به سوی آن گام بر دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی با دعوت از سخنرانان، مداحان مطرح و اقامه عزاداری با حضور هیئات مذهبی و اقشار مختلف در شب و روز شهادت حاج قاسم 13 دی ماه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در بقاع متبرکه استان البرز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهید سلیمانی تکریم یک مکتب و راه است

بزرگداشت شهید سلیمانی تکریم یک مکتب و راه است