مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 13:352020-12-31دانش

طراحی کاتالیزوری برای نسل جدید باتری های لیتیومی با نانو ذرات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محققان ایرانی موسسه فناوری ایلینوی با همکاری محققانی از دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه ایلینوی و آزمایشگاه ملی آرگون با استفاده از نانوذرات فسفید تری مولیبدن اقدام به توسعه نسل جدیدی از باتری ها کردند که عملکرد .

- محققان ایرانی با همکاری محققانی از دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه ایلینوی و آزمایشگاه ملی آرگون با استفاده از نانوذرات فسفید تری مولیبدن اقدام به توسعه نسل جدیدی از باتری ها کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محققان ایرانی موسسه فناوری ایلینوی با همکاری محققانی از دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه ایلینوی و آزمایشگاه ملی آرگون با استفاده از نانوذرات فسفید تری مولیبدن اقدام به توسعه نسل جدیدی از باتری ها کردند که عملکرد بهتری نسبت به باتری های لیتیوم یون رایج دارد.

یکی از گلوگاه های پیاده سازی گسترده فناوری های انرژی پایدار، سیستم های ذخیره سازی کارآمد انرژی هستند و باتری های لیتیوم یون (LIBs) گزینه اصلی برای دستگاه های الکترونیکی امروزی بوده و از ابزار های مصرفی گرفته تا وسایل پزشکی، وسایل نقلیه الکتریکی و حتی ماهواره ها به این باتری ها وابسته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی کاتالیزوری برای نسل جدید باتری های لیتیومی با نانو ذرات

طراحی کاتالیزوری برای نسل جدید باتری های لیتیومی با نانو ذرات