مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 13:352020-12-31پزشكي

دکتر فاطمی با وجود سرآمدی در حوزه های مختلف دانشی و مدیریتی، فردی متواضع بود


رییس جامعه دندانپزشکان ایران با بیان اینکه دکتر فاطمی با وجود سرآمدی در حوزه های مختلف دانشی، مدیریتی و علمی فردی فروتن و متواضع بود، گفت: ایشان همواره به همراه تلاش، - رییس جامعه دندانپزشکان ایران با بیان اینکه دکتر فاطمی با وجود سرآمدی در حوزه های مختلف دانشی، مدیریتی و علمی فردی فروتن و متواضع بود، گفت: ایشان همواره به همراه تلاش، پشتکار هم داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی تاجرنیا از دوستان و همکاران شادروان دکتر سید مصطفی فاطمی در مراسم یادبودی که امروز در محل آمفی تئاتر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور خانواده وی و اساتید دانشکده دندانپزشکی تهران (محل تحصیل ایشان) برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کس ایشان را در حالت سکون و خموده ندید و برخورد وی با افراد مختلف (فرادست و فرودست) یکسان بود.

وی ادامه داد: از ویژگی های بارز ایشان گشاده رویی و شوخ طبعی وی بود که به کم شدن فاصله ها منجر شد و همین موضوع سبب شد تا افراد و دوستان فراوانی از طیف های فکری مختلف در اطراف وی باشند.

رییس جامعه دندانپزشکان ایران با بیان اینکه ایشان همواره بی ادعا فعالیت و برنامه های بسیاری را پیگیری می کرد، افزود: هیچ وقت نداشتن مسئولیت بهانه ای برای فعالیت نکردنش نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر فاطمی با وجود سرآمدی در حوزه های مختلف دانشی و مدیریتی، فردی متواضع بود

دکتر فاطمی با وجود سرآمدی در حوزه های مختلف دانشی و مدیریتی، فردی متواضع بود