مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:202020-12-31سياسي

خلق نقاشی 100 متری در سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی


در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، کارگاه نقاشی «در رثای سیمرغ تجلی» برگزار و 4 پرده نقاشی در مجموع به مساحت 100 متر مربع خلق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مؤسسه فرهنگی هنری صبا با همکاری موزه هنرهای معاصر فلسطین، وابسته به فرهنگستان هنر، به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی، کارگاه نقاشی در رثای سیمرغ تجلی برپا می کند.

حبیب الله صادقی، عضو پیوسته فرهنگستان هنر، درباره هدف برپایی کارگاه نقاشی سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی، گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، سردار دلیر اسلام، گروه تجسمی فرهنگستان هنر با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری صبا و موزه هنرهای معاصر فلسطین، در نظر دارد مفاهیم و مضامین مختلف برآمده از زندگی و رشادت ها و شهادت این بزرگمرد را روایت کند.

وظیفه هنر متعهد و کسانی که به هنر آرمان گرا توجه می کنند این است که سند سرشتی و اندیشه ای این شهید بزرگوار را تعبیر و تفسیر کنند.

وی در زمینه قابلیت هنرهای تجسمی برای بازگوکردن ارزش های دینی و انقلابی اظهار کرد: از قابلیت های فراگیر حوزه تجسمی این است که گستره اندیشه و کاری را که این شخصیت جامع الاطراف در طول دوران زندگی خود انجام داده نمایش بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق نقاشی 100 متری در سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی

خلق نقاشی 100 متری در سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی