مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 10:152020-12-31اجتماعي

کسب 206 رتبه زیر سه هزار توسط دانش آموزان کردستانی در کنکورسراسری


مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از کسب 206 رتبه زیر سه هزار توسط دانش آموزان کردستانی در کنکورسراسری 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عباس سلطانیان ظهر امروز در پنجمین جشن بزرگ تلاش که به صورت ویدئوکنفرانس در سنندج برگزارشد؛ به بیان آماری در خصوص عملکرد معاونت آموزش متوسطه استان پرداخت و  در کنکور سراسری سال 97، استان کردستان رتبه 27 کشور داشت که این آمار در سال 98 ارتقا پیدا کرد و به رتبه 23 رسید و در سال 99 نیز به رتبه 19 کشوری رسیده است.

وی ارتقای شاخص کنکور سراسری در استان کردستان را نشان دهنده بهبود این شاخص مهم دانست و افزود: تعداد رتبه های زیر سه هزار در سال 99 به 206 نفر رسیده است و این آمار بیانگر این است که دانش آموزان ما در کنکور سراسری در استان کردستان به سمت و سوی قله در حال حرکت هستند.

وی به رتبه دهی شهرستان های استان در رشته های مختلف در کنکور سراسری سال 99 نیز اشاره کرد و گفت: برحسب درصد در رشته ریاضی در استان کردستان  قبولی شهرستان های بیجار، سنندج و بانه، در رشته علوم تجربی شهرستان ها سروآباد، بانه و مریوان و در رشته علوم انسانی شهرستان های دیواندره، بیجار و کامیاران به ترتیب حائز رتبه های برتر استانی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 206 رتبه زیر سه هزار توسط دانش آموزان کردستانی در کنکورسراسری

کسب 206 رتبه زیر سه هزار توسط دانش آموزان کردستانی در کنکورسراسری