مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:452020-12-31اقتصادي

تلاش برای رفع بیکاری در البرز، وظیفه ای همگانی است


جلسه کارگروه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان البرز با حضور مسئولین جهاد دانشگاهی البرز، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج و تعدادی از پیشران ها و الگوهای موفق در حوزه صنایع مختلف در سالن جلسات سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری برگزار شد.

- ایسنا/البرز جلسه کارگروه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان البرز با حضور مسئولین جهاد دانشگاهی البرز، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج و تعدادی از پیشران ها و الگوهای موفق در حوزه صنایع مختلف در سالن جلسات سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری برگزار شد.

ابوالحسن قاسم پور، مدیر دفتر تجاری سازی جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، گفت: سال ها پیش طرحی برای حمایت از افرادی که در خانه هایشان مشغول به کار بودند در مجلس تصویب شد اما آنطور که باید و شاید به مرحله اجرا نرسید و به طور کامل عملیاتی نشد.

در پی شکل گیری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، قرار بر این شد که تمام دستگاه ها نیروی خود را در این طرح تجمیع کنند تا عملکرد بهتری در این زمینه شکل بگیرد.

جهاد دانشگاهی نیز به عنوان مجری طرح انتخاب و معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که این طرح کمک می کند تا کانال های ارتباطی بین فعالان مشاغل حوزه های مختلف با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع بیکاری در البرز، وظیفه ای همگانی است

تلاش برای رفع بیکاری در البرز، وظیفه ای همگانی است