مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 18:052020-12-30ورزشي

دانش آموز تبریزی در سکوی دوم المپیاد ریاضی قاره کهن ایستاد


بردیا خلیلی، دانش آموز دبیرستان تیزهوشان استاد شهریار ناحیه پنج تبریز در المپیاد ریاضی 2020، در پایه هفتم رتبه دوم آسیا و 56 جهان را به خود اختصاص داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بردیا خلیلی، دانش آموز دبیرستان تیزهوشان استاد شهریار ناحیه پنج تبریز در المپیاد ریاضی 2020، در پایه هفتم رتبه دوم آسیا و 56 جهان را به خود اختصاص داد.

المپیاد ریاضی مدارس سنگاپور و آسیا یک رقابت بین المللی ریاضی بوده که توسط مرکز بین المللی مسابقات ریاضی سنگاپور (SIMCC) سازمان یافته است و توسط انجمن های غیر انتفاعی سنگاپور Scholastic Trust و SASMO شورای مشورتی (SAC) پشتیبانی می شود.

بر اساس این گزارش، SASMO یکی از بزرگترین المپیک های ریاضی در منطقه آسیا با بیش از 22هزار شرکت کننده از 20 کشور در سال 2018 است که اکنون المپیادها را با ارائه یک پلت فرم رقابتی شناخته شده بین المللی برای دانش آموزان سال های دو تا 11 (یا استاندارد دو تا فرم پنج) گسترش داده است.

بردیا خلیلی، دانش آموز پایه هشتم دبیرستان تیزهوشان استاد شهریار ناحیه پنج تبریز نیز در المپیاد ریاضی آسیایی2020 پایه هفتم که امسال با توجه به بحران جهانی کرونا به صورت مجازی برگزار شد، موفق به کسب رتبه دوم و مدال نقره این مسابقات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز تبریزی در سکوی دوم المپیاد ریاضی قاره کهن ایستاد

دانش آموز تبریزی در سکوی دوم المپیاد ریاضی قاره کهن ایستاد