مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:452020-12-30سياسي

وارد شدن به مکتب سردار سلیمانی، وجود را کیمیا می کند


معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: هر کسی وارد مکتب سردار سلیمانی شود خودش را با عیار معنویت آغشته کرده و مس وجودش را کیمیا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عباس بابایی در آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاجمقام معظم رهبری فرموده اند باید با دیدگاه مکتب سلیمانی به سردار شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی نگاه کرد و هر کسی وارد این مکتب شود خودش را با عیار معنویت آغشته کرده و مس وجودش را کیمیا می کند.

 وی تاکید کرد: هر کسی خود را وارد عرصه و مکتب اباعبدالله الحسین(ع)  کند و در برابر ظلم، کفر و زیاده گویان عالم ایستادگی کند، به معنای واقعی ولایتمدار باشد و در خدمت امامت و ولایت قرار گیرد، به حتم نزد خداوند متعال و ملت ولایتمدار محبوب خواهد شد همانگونه که این اتفاق برای سردار سلیمانی اتفاق افتاد و عالم به این مهم پی برد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: با توجه به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امام راحل و مطیع ولی فقیه بود و این شوکت نصیب این شهید والا مقام شد.

شهید سلیمانی استراتژیست بزرگی در کارش بود بابایی ادامه داد: اگر نگاهی به زندگی این شهید والا مقام داشته باشیم ارتباط وی با ملت، حرفه ای و مسلط بود، شهید سلیمانی استراتژیست بزرگی در کارش بود، که راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارد شدن به مکتب سردار سلیمانی، وجود را کیمیا می کند

وارد شدن به مکتب سردار سلیمانی، وجود را کیمیا می کند