مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:352020-12-30اجتماعي

طلای کثیف منطقه گردشگری را از عیار انداخت/ خطر بیخ گوش منابع آب!


دفن غیر اصولی زباله در منطقه «خرگوشناب» استان لرستان چالشی تاریخی است، اینجا طلای کثیف منطقه گردشگری را از عیار انداخته و نگرانی ها در مورد آلودگی منابع آب جدی است.

- خرم آباد- دفن غیر اصولی زباله در منطقه خرگوشناب استان لرستان چالشی تاریخی است، اینجا طلای کثیف منطقه گردشگری را از عیار انداخته و نگرانی ها در مورد آلودگی منابع آب جدی است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: شیوه های نامناسب دفع زباله در لرستان همواره محل انتقاد فعالان محیط زیست و مردم بوده است تا در برخی مواقع شاهد کوهی از زباله ها باشیم که علاوه بر آلوده کردن آب وخاک، سلامت مردم را نیز به مخاطره انداخته است.

چالش محل دفع زباله های شهرهای لرستان، بحران زباله ها در روستاها و مناطق گردشگری استان و … هرکدام پرده ای از رنجی است که طلای کثیف به جان محیط زیست این دیار انداخته است.

دفن سنتی زباله ها در لرستان این وضعیت مخاطره آمیز در حالی رخ می دهد که در عمده کشورهای توسعه یافته دنیا و طی سال های اخیر در استان های مختلف کشورمان از زباله های بازیافتی درآمدهای کلانی به جیب زده می شود تا ضمن جلوگیری از آلودگی محیط زیست این سرمایه به چرخه تولید نیز بازگردد.

ایده های مختلف درزمینهٔ استفاده از زباله چه برای تولید محصولات جدید و چه برای احداث کارخانه های کمپوست و حتی ایده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای کثیف منطقه گردشگری را از عیار انداخت/ خطر بیخ گوش منابع آب!

طلای کثیف منطقه گردشگری را از عیار انداخت/ خطر بیخ گوش منابع آب!