مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:252020-12-30اقتصادي

تورم باعث کم فروشی در نانوایی ها شده است!/گرانی نان در دستور نیست


حجت اله نصیری، رییس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار کرج، در خصوص اعتراضات به کیفیت نان گفت: متأسفانه کیفیت نان به کیفیت آرد بستگی دارد که کیفیت پایین آرد باعث نارضایتی مردم شده است.

وی در رابطه با کوچک شدن چانه نان، گفت: با توجه به تورم اقتصادی که در کشور هست و مشکلات و فشارهای مالی ایجاد شده همکاران نانوا مجبور شدند به کوچک کردن نان روی آوردند؛ البته طی بازرسی های انجام شده با گران فروشی مواجه نشده ایم.

این مقام مسؤول در خصوص زمزمه های شنیده شده از گران شدن نان، اظهار کرد: گران شدن نان اصلا در دستور کار نیست و قیمت مصوب با درنظر گرفتن سهمیه یارانه ای و نیمه یارانه ای آرد میانگین 300 الی 350 تومان بفروش می رسد.

وی با اشاره به آیات الهی در رابطه با کم فروشی، ادامه داد: طی بازدیدهای که روزانه توسط بازرسان صنعت و معدن ونماینده اتحادیه نانوایان انجام می شود متخلفین وکم فروشان را شناسایی کرده و برخورد جدی با آن ها صورت می گیرد.

نصیری بیان کرد: فروش اجباری نان کنجدی تخلف محسوب می شود و چنانچه مشاهده شود برخی چنین رفتارهایی دارند مشمول جریمه و برخورد قانونی خواهند شد.

رییس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج تصریح کرد: همچنین برخورد با نانوایانی که بهداشت و پروتکل بهداشتی رعایت نمی کنند در دستور کار قرار دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم باعث کم فروشی در نانوایی ها شده است!/گرانی نان در دستور نیست

تورم باعث کم فروشی در نانوایی ها شده است!/گرانی نان در دستور نیست