مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:102020-12-30سياسي

مدیر جدید فرودگاه یاسوج منصوب شد


با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، عنایت انصاری فرد به عنوان مدیر جدید فرودگاه یاسوج منصوب شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، عنایت انصاری فرد به عنوان مدیر جدید فرودگاه یاسوج منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در این ابلاغ اظهار امیدواری کرده که انصاری فرد از ظرفیت های موجود و تجارب خود برای پیشبرد اهداف شرکت و برنامه های توسعه استان استفاده کند.

از جمله ماموریت های مدیر جدید فرودگاه یاسوج در این ابلاغ می توان به استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی- امنیتی و دیگر مجموعه های مرتبط با خدمات فرودگاهی، توسعه کار تیمی، افزایش مهارت هاو بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص ضمن تاکید بر شناسایی و به کارگیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادر سازی، نگهداری اصولی زیرساخت های موجود و بهره برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تاکید بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید فرودگاه یاسوج منصوب شد

مدیر جدید فرودگاه یاسوج منصوب شد