مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:052020-12-30سياسي

محرومیت زدایی به سبک جهادگران بسیجی در قوچان


اهالی روستای جوزان از توابعِ بخش مرزی باجگیران که از اعتبارات دولتی برای تعویض شبکه فرسوده آب ناامید شدند با کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و جهادگران بسیجی توانستند پس از سال ها این شبکه 30 ساله قدیمی را تعویض کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، قرار بود برای بهره برداری از چند طرح جهادی به منطقه مرزی باجگیران برویم، پس با همراهی فرمانده سپاه ناحیه قوچان و تعدادی از گروه های جهادی عازم این منطقه شدیم.

پس از حدود 45 کیلومتر رانندگی در جاده اصلی و سپس جاده فرعی و برفی به روستای جوزان رسیدیم، روستایی شهیدپرور که نزدیک به 20 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، مشخص بود اهالی روستا از ساعت ها قبل در انتظار حضور بچه های جهادگر و سپاه برای افتتاح یک طرح هستند.

خبری از مسؤولان دولتی نبود، البته به رسم ادب بخشدار منطقه مرزی باجگیران و معاون اداره آب و فاضلاب قوچان حضور داشتند، اما بازهم نگاه مردم به دستان یاریگر سپاه و جهادگران بسیجی است، استقبال گرمی از گروه اعزامی شد، پس از خوش آمد گویی اهالی روستا و پیش از افتتاح، فرمانده سپاه ناحیه قوچان در سخنانی کوتاه گفت: این روستا یکی از روستاهای انقلابی و شهیدپرور این شهرستان به شمار می رود و باید زودتر مشکل آب اهالی آن حل می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی به سبک جهادگران بسیجی در قوچان

محرومیت زدایی به سبک جهادگران بسیجی در قوچان