مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 20:152020-12-29حوادث

سرقت های هولناک با خوراکی های سمی!


راز سرقت های وحشتناک یک زن و مرد با ترفند خوراکی های آلوده درحالی فاش شد که جوان ماکسیما سوار پس از ساعت ها بی هوشی در کنار جاده، پیکر نیمه جانش را تا کنار یک مغازه لبنیات فروشی کشاند و دوباره بی هوش شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، نوزدهم آذر گذشته، ماموران پاسگاه فردوسی مشهد از طریق تماس های مردمی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد یک زن و مرد که ادعای زوجیت نیز دارند ،تعداد زیادی تلویزیون گران قیمت را به یک کارگاه مجسمه سازی در بولوار شاهنامه منتقل کرده اند درحالی که خودشان جا و مکانی برای زندگی ندارند! ماموران انتظامی بعد از دریافت این اطلاعات، بلافاصله برای بررسی موضوع عازم نشانی مذکور شدند.

در این هنگام زنی میان سال که پشت فرمان خودروی ماکسیما با پلاک گل آلود نشسته بود، در حالی مورد ظن نیروهای انتظامی قرار گرفت که خودرو را به طرز مشکوکی مقابل منزل (کارگاه مجسمه سازی با گچ) پارک کرده بود.

این زن میان سال که ابتدا خود را با هویتی دیگر معرفی می کرد در پاسخ به سوالات ماموران که خودروی ماکسیما متعلق به کیست؟ دچار تناقض گویی شد و در نهایت گفت: خودرو متعلق به شوهرم است که برای انجام کاری رفته است و چند ساعت دیگر باز می گردد! در همین حال صاحب کارگاه که بیرون آمده بود، به ماموران گفت: این زن (ماکسیما سوار) و شوهرش به تازگی در کارگاه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت های هولناک با خوراکی های سمی!

سرقت های هولناک با خوراکی های سمی!