مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 18:102020-12-29سياسي

دبیران کل احزاب به شرایط ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری اضافه شود


رییس خانه احزاب ایران در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی نوشت: توقع داریم به شرایط قانونی ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری «دبیران کل احزاب قانونی» اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید شهاب الدین صدر، رییس خانه احزاب ایران در راستای پیشنهادات و نظرات خانه احزاب ایران درباره طرح اصلاح قانون انتخابات و تعیین شرایط نامزدهای ریاست جمهوری طی نامه ای به ، مستقلین و اعتدالگرایان) پس از ساعت ها بحث و بررسی کارشناسی موارد مورد نظر را تنظیم و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

صدر در این نامه تاکید کرد: مگر می شود در کشوری که نهادهای اصلی آن اعم از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس آرای مستقیم مردم و در انتخابات سراسری شکل می گیرند بدون نقش فعال احزاب و گروههای سیاسی فعالیت های سیاسی و اجتماعی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم انجام شود؟ در این نامه آمده است: در روزهای اخیر در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی لیستی از پست ها و مسیٔولیت های مختلف برای شرایط ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تصویب شده است، حال آنکه قبل از هر کدام از این پست ها دبیران کل احزاب قانونی کشور باید مورد توجه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، که اکثریت آنها با حمایت احزاب و جبهه های سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیران کل احزاب به شرایط ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری اضافه شود

دبیران کل احزاب به شرایط ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری اضافه شود