مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 16:452020-12-29سياسي

جهانگیری: توسعه استان های مرزی باید یکی از مهم ترین برنامه های کشور باشد


معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه استان های مرزی از مهم ترین استان های کشور هستند، خاطرنشان کرد: توسعه استان های مرزی باید یکی از مهم ترین و راهبردی ترین برنامه های کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه دیدار اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور عصر امروز(سه شنبه 9 دی) برگزار شد.

جهانگیری در این جلسه با تأکید بر ضرورت توجه و رسیدگی به مسایل و مطالبات جامعه اهل سنت گفت: تمام مردم ایران اعم از مذاهب و اقوام مختلف باید از حق و حقوق یکسان متناسب با جایگاه و شایستگی های خود برخوردار باشند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه امام جمعه اهل سنت زاهدان در خصوص حق و حقوق جامعه اهل سنت اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پاسخ به این نامه تأکید کردند که اهل سنت در برخورداری از حقوق با سایر مردم فرقی ندارند و باید از تمامی امکانات بهره مند باشند.

جهانگیری افزود: رهبر معظم انقلاب در این نامه تصریح کردند همه ارکان جمهوری اسلامی موظفند بر اساس معارف دینی و قانون اساسی هیچ گونه تبعیض و نابرابری بین ایرانیان از هر قوم و نژاد و مذهبی روا ندارند.

وی همچنین با اشاره به مطالبه اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی مبنی بر توجه به اقلیت ها در انتصاب مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: توسعه استان های مرزی باید یکی از مهم ترین برنامه های کشور باشد

جهانگیری: توسعه استان های مرزی باید یکی از مهم ترین برنامه های کشور باشد