مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 15:002020-12-29اقتصادي

حواشی ضد و نقیض در تعطیلی کارخانه سیمان قیر و کارزین!


زمزمه های تعطیلی کارخانه تولید سیمان سپهر قیر و کارزین چند روزی می شود قوت گرفته است و در رسانه های مختلف به آن پرداخته شده در حالی که حکایت یک بام و دو هوای تعطیلی یا عدم تعطیلی این کارخانه موضوع جدی تری است که باید به آن پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بحث گازرسانی به کارخانه سیمان قیر و کارزین چالش جدی پیش روی این واحد تولیدی در شرایط سخت اقتصادی امروز بوده که چرخ تولید را زنده نگه داشته است.

کارخانه ای که در حال حاضر تنها در بخش آسیاب سیمان فعال است و به گفته معاون بازرگانی و صادرات کارخانه، تا سه روز دیگر همین بخش هم تعطیل می شود.

در پی انتشار خبر تعطیلی این کارخانه، خبرگزاری فارس از ابعاد مختلف به بررسی موضوع پرداخت و نهایتا سخنان ضد و نقیضی مواجه شد! رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قیروکارزین از عدم تعطیلی کارخانه سیمان این شهرستان یاد و بر عدم بیکاری کارگران این کارخانه تعطیل نشده تاکید کرد.

عبدالله سلیمی، به خبرنگار فارس گفت: کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین تعمیرات بعضی از قسمت ها را از پیش در دستور کار داشته که با قطع شدن گاز این موقعیت را فراهم دیده تا تعمیرات را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه هیچ نیرویی از کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین بیکار و یا اخراج نشده است، افزود: به علت تعمیرات به تعدادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی ضد و نقیض در تعطیلی کارخانه سیمان قیر و کارزین!

حواشی ضد و نقیض در تعطیلی کارخانه سیمان قیر و کارزین!