مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:502020-12-29سياسي

9 دی یکی از افتخارات ملت برای حضور حماسی در کشور است


9 دی پیام استقامت و پایداری بر آرمان ها و از افتخارات ملت برای حضور حماسی مردم در بحرانی ترین زمان برای دفاع از کیان کشور است و نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است؛ مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند؛ در این روز مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه  از تبعیت از ولی خود دست بر می دارند و در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام(ره) را که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی یکی از افتخارات ملت برای حضور حماسی در کشور است

9 دی یکی از افتخارات ملت برای حضور حماسی در کشور است