مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:252020-12-29سياسي

نخستین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص برگزار شد


با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص با شرکت قرارگاه های نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین دوره مسابقات نظامی جام "سپهبدهای اخلاص" با شرکت قرارگاه های نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس برگزار شد.

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران سه شنبه 9 دی در حاشیه اولین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص، گفت: این رقابت ها به صورت سراسری برنامه ریزی و با میزبانی سه قرارگاه فارس، اصفهان و تهران برگزار شد که در این بین، فارس میزبانی بیشترین تعداد رشته ها را عهده دار بود.

امیر سرتیپ دوم، جمشید فولادی با اشاره به اینکه منطقه نظامی ارتش در فارس میزبان فینال 13 رشته در این رقابت ها بوده است، گفت: مسابقات تیراندازی به روش جدید نظامی با محوریت فاکتور آمادگی جسمانی، که برای شرکت در آن تحرک، چالاکی و چابکی رزمندگان از مؤلفه های مهم تلقی می شود از رشته های مهم این رقابت ها بود.

فولادی خاطرنشان کرد: در گذشته و در مسابقات تیر اندازی یک سرباز یا یک رزمنده قبل از تیراندازی باید مسافتی را می دوید، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص برگزار شد

نخستین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص برگزار شد