مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:152020-12-29بين الملل

انتقال 1800 پناهنده دیگر روهینگیایی به جزیره دورافتاده «کار باسان»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که بنگلادش پیشتر گروهی حدوداً 1600 نفره از پناهندگان روهینگیایی را به جزیره کار باسان منتقل کرده بود، - انتقال 1800 پناهنده دیگر روهینگیایی به جزیره دورافتاده کار باسان بنگلادش گروه دیگری از پناهندگان روهینگیایی که گفته می شود بیش از 1800 نفر هستند را به جزیره دور افتاده کار باسان منتقل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که بنگلادش پیشتر گروهی حدوداً 1600 نفره از پناهندگان روهینگیایی را به جزیره کار باسان منتقل کرده بود، منابع خبری از انتقال گروه دیگری از پناهندگان به این جزیره دور افتاده خبر داده اند.

به نوشته پایگاه شبکه خبری الجزیره ، بنگلادش روز سه شنبه گروه دوم متشکل از 1804 پناهنده روهینگیایی را به این جزیره منتقل کرد.

الجزیره نوشته بنگلادش با چهار کشتی متعلق به نیروی دریایی خود این پناهندگان را از بندر چیتاگونگ به جزیره کار باسان واقع در خلیج بنگال منتقل کرده است.

این در حالی است نگرانی هایی مبنی بر این وجود دارد که بسیاری از پناهندگان روهینگیایی به زور مجبور به نقل مکان به این جزیره سیل خیز شده اند.

دولت بنگلادش مدعی شده که این پناهندگان می خواهند زندگی جدیدی را در این جزیره آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 1800 پناهنده دیگر روهینگیایی به جزیره دورافتاده «کار باسان»

انتقال 1800 پناهنده دیگر روهینگیایی به جزیره دورافتاده «کار باسان»