مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:402020-12-29سياسي

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان در روز نهم دی


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در پی سالروز حماسه نهم دی ماه بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در پی بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی ماه مصادف با روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت بیانیه ای بدین شرح صادر کرد.

بسمه تعالی روز 9 دی ماه سال 88 شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق وولایت مدار متجلی گشت،روزی که فتنه گران و دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی مبهوت عظمت امواج انقلابی مردم ولایتمدار شدند.

در این روز زنان و مردان این سرزمین نشان دادند که اکسیر باطل السحر فتنه گران در برابر پیوند اعتقادی و عاطفی امت و امام ناکام خواهد ماند.

مردم انقلابی همدان این بار نیز خوش درخشیدند و با تاسی از مرجعیت عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی و همراه و همگام با سردار حاج حسین همدانی در پاسداری از حریم ولایت پیشگام بودند.

آری قیام  مردم همدان علیه فتنه گران در روز 8 دی ماه 88 رقم خورد و با خروش انقلابی و حضور به موقع در صحنه فرضیه الهی شان را در اول وقت اقامه نمودند.

اینجاست که باید به درستی شناخت امام و مولای انقلابی ها ایمان آورد که نام دارالمومنین و دارالمجاهدین بر اهالی این خطه ولایتمدار و شهیدپرور نهادند، اکنون در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان در روز نهم دی

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان در روز نهم دی