مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:152020-12-29ورزشي

تمام افراد غیرمتخصص ورزش ایران؛ از چلوکبابی تا تجارت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، درحالی که انتخاب رییس صنف چلوکبابی به عنوان سرپرست تیم والیبال نوجوانان به سوژه کاربران مجازی تبدیل شده، - اگر به لیست مدیران سال های اخیر استقلال و پرسپولیس نگاهی بیندازیم، به این نکته پی می بریم که اکثرا افراد غیرورزشی در رأس این دو باشگاه قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، درحالی که انتخاب رییس صنف چلوکبابی به عنوان سرپرست تیم والیبال نوجوانان به سوژه کاربران مجازی تبدیل شده، به نظر می رسد این اتفاق قبلا هم بار ها در فدراسیون ها و تیم های مختلف رخ داده است.

شهروند در ادامه نوشت: بار ها درباره حضور افراد غیرورزشی در سمت های مختلف ورزشی صحبت شده و منتقد اصلی این اتفاق هم اهالی ورزش بوده اند.

در طول زمان با وجود این انتقاد ها شاید شرایط کمی بهبود پیدا کرده، اما همچنان شاهد انتصاب های عجیبی در تیم ها و فدراسیون های مختلف هستیم.

در روز های اخیر با انتشار خبر رییس صنف چلوکبابی و تالار های پذیرایی قزوین به عنوان سرپرست تیم والیبال نوجوانان بار دیگر این مسأله سر باز کرده و به سوژه رسانه ها و کاربران مجازی تبدیل شده است.

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در این باره می گوید: سرپرست یک تیم باید سابقه ورزشی داشته باشد و نیاز نیست که حتما یک فرد والیبالی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام افراد غیرمتخصص ورزش ایران؛ از چلوکبابی تا تجارت!

تمام افراد غیرمتخصص ورزش ایران؛ از چلوکبابی تا تجارت!