مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:552020-12-29فناوري

«قم کارت» از فردا در باجه های فروش/ کارت های فعلی تا دو ماه آینده قابل استفاده است


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به راه اندازی سامانه جدید «قم کارت» گفت: کارت های فعلی که پرداخت کرایه اتوبوس ها با آن انجام می شود تا دو ماه آینده قابل استفاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کورش محمدحسینی امروز در نشست رسانه ای آغاز استقرار سامانه جامع پرداخت های شهروندی، به قدیمی شدن سامانه کارت شهروندی برای پرداخت کرایه اتوبوس های درون شهری توجه داد و بیان کرد: کارت های جدید با نام اختصاری قم کارت دارای ظرفیت های بیشتری است تا شهروندان بتوانند علاوه بر پرداخت کرایه اتوبوس، در سایر پرداخت های خُرد شهری هم از آن ها استفاده کنند.

وی افزود: شهروندان می توانند از فردا چهارشنبه دهم دی ماه قم کارت را از باجه های فروش تهیه و شارژ کنند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: بر همین اساس، امکان شارژ جدید کارت های قدیمی وجود ندارد، اما شهروندان می توانند تا دو ماه آینده از شارژ موجود در این کارت ها استفاده و سپس نسبت به تعویض رایگان آن ها با کارت های جدید اقدام کنند.

وی با بیان اینکه حدود دو ماه زمان برای جایگزینی نهایی کارت های جدید با کارت های قدیمی در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: بدیهی است پس از گذشت دو ماه، صرفا می توان از قم کارت در شبکه پرداخت های شهری استفاده کرد، ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قم کارت» از فردا در باجه های فروش/ کارت های فعلی تا دو ماه آینده قابل استفاده است

«قم کارت» از فردا در باجه های فروش/ کارت های فعلی تا دو ماه آینده قابل استفاده است