مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:152020-12-29سياسي

گلایه اعطا از تعلل معنادار در اجرای آرای کمیسیون ماده 100


عضو شورای شهر تهران از تعلل در اجرای برخی از آرای کمیسیون ماده 100 انتقاد کرد.

- عضو شورای شهر تهران از تعلل در اجرای برخی از آرای کمیسیون ماده 100 انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا در جلسه امروز شورای شهر تهران با انتشار تصویری از مسدود شدن یک پیاده رو در منطقه 3 شهرداری تهران به روی تلویزیون شورای شهر گفت: این تصویر تقاطع خیابان آفتاب و سئول و نبش بانک گردشگری را نشان می دهد که پست برق، پیاده رو را مسدود کرده است.

وی افزود: در مسیر پیاده رو که عرض مناسب در خیابان وجود دارد یک پست برق وضعیتی را ایجاد کرده است که یک فرد عادی هم نمی تواند در آن حرکت کند و بن بست برای فردی که قصد عبور دارد، ایجاد کرده است.

اعطا با بیان اینکه این مسئله به یک منطقه محدود نمی شود و در بسیاری از مناطق این موضوع وجود دارد، افزود: نمونه های دیگر نیز در سایر مناطق وجود دارد و این در حالی است که ما دائماً شعار مناسب سازی می دهیم و طرح و برنامه و ایده ارائه می کنیم اما وقتی چنین مسائل روشن و واضحی را می بینیم تعجب میکنیم که چطور این مسائل از چشم مسئولان منطقه پنهان مانده است؟ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه نسبت به تعلل در اجرای ماده 100 تذکر داد و گفت: گزارشاتی در رابطه با تعلل معنادار در اجرای آرای کمیسیون ماده 100 در منطقه 3 به ما رسیده است که به شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه اعطا از تعلل معنادار در اجرای آرای کمیسیون ماده 100

گلایه اعطا از تعلل معنادار در اجرای آرای کمیسیون ماده 100