مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 06:202020-12-29ورزشي

با ورزش از سستی و بی حالی خداحافظی کنید


معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ویروس کرونا آسیب های زیادی را به ورزش و اهداف آن وارد کرده است.

- ایسنا/زنجان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ویروس کرونا آسیب های زیادی را به ورزش و اهداف آن وارد کرده است.

شهلا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اهداف ورزش در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: ایجاد نشاط، تندرستی و بهبود روابط عمومی، از اهداف اصلی ورزش است که شیوع ویروس کرونا علاوه بر اینکه آسیب های زیادی را به ورزش بانوان در سطح حرفه ای و معمولی وارد کرده، اهداف اصلی ورزش را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: سعی داریم با اجرا و طراحی برنامه های مجازی ورزش در خانه برای بانوان و طرح های ورزشی، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، تا جایی که می توانیم به تقویت سیستم ایمنی افراد پرداخته و از بروز آسیب های جسمی و روحی وارد شده جلوگیری کنیم.

این مسئول با اشاره به اجرای دوباره طرح طبیعت گردی در استان زنجان، تصریح کرد: با اجرای طرح های ورزشی مانند طرح طبیعت گردی سعی داریم افراد را همراه با رعایت اصول بهداشتی به سمت ورزش هدایت کنیم تا بانوان و خانواده ها را از این سستی و بی حالی ناشی از شیوع ویروس کرونا نجات دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ورزش از سستی و بی حالی خداحافظی کنید

با ورزش از سستی و بی حالی خداحافظی کنید