مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 19:052020-12-28سياسي

دلنوشته دکتر کریمی در فراق سیدمصطفی / تشکر از همدردی دوستان


همسر مرحوم دکتر سید مصطفی فاطمی در پیامی از حضور همه دوستان و آشنایان در مراسم باشکوه تشییع و هم دردی با خانواده آن فقید سعید، تشکر کرد.

- دلنوشته دکتر کریمی در فراق "سیدمصطفی"/ تشکر از همدردی دوستان همسر مرحوم دکتر سید مصطفی فاطمی در پیامی از حضور همه دوستان و آشنایان در مراسم باشکوه تشییع و هم دردی با خانواده آن فقید سعید، تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانم دکتر کریمی در پیامی در رثای همسرش مرحوم سیدمصطفی فاطمی که روز جمعه 6 دی ماه در مسیر صعود به قله قلعه دختر آهار گرفتار بهمن شد و به دیار باقی شتافت از حضور باشکوه همکاران، دوستان و آشنایان در مراسم تشییع آن مرحوم تشکر کرد.

دکتر سیدمصطفی فاطمی، دندانپزشک و از سردبیران سابق ایسنا، متخصص مواد دندانی و عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی بود که مدتی نیز رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران را بر عهده داشت.

مرحوم دکتر فاطمی در سال های اخیر با عضویت در باشگاه کوهنوردی تهران صعودهای زیادی انجام داده بود که متاسفانه روز جمعه 6 دی در صعود به قلعه دختر آهار گرفتار بهمن شد.

دکتر سیدمصطفی فاطمی تنها کوهنورد از تیم 21 نفره باشگاه کوهنوردی تهران بود که در این حادثه جان خود را از دست داد و روز یک شنبه 7 دی با تشییع و همراهی دوستان و همکارانش در قطعه 43 بهشت زهرا در کنار مرحوم پدر آرام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلنوشته دکتر کریمی در فراق سیدمصطفی / تشکر از همدردی دوستان

دلنوشته دکتر کریمی در فراق سیدمصطفی / تشکر از همدردی دوستان