مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 16:052020-12-28سياسي

دستور رییس جمهور به استانداران سراسر کشور


رییس جمهور به همه استانداران کشور دستور داد که  اقدامات خود را برای ایجاد کارخانه نوآوری در استان هایشان تسریع ببخشند.

- رییس جمهور به همه استانداران کشور دستور داد که  اقدامات خود را برای ایجاد کارخانه نوآوری در استان هایشان تسریع ببخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پی دریافت گزارش اقدامات به عمل آمده درباره راه اندازی کارخانه نوآوری در استان کرمانشاه ، ضمن تقدیر از استاندار این استان، تاکید کرد که سایر استانداران هم برای ایجاد کارخانه نوآوری همه اقدامات لازم را انجام داده و فعالیت های خود را در این زمینه تسریع ببخشند.

از زمان افتتاح نخستین کارخانه نوآوری آزادی در تهران به عنوان اولین و بزرگترین مرکز استقرار شتاب دهنده ها و استارت آپ های خاورمیانه و شمال آفریقا با ایجاد اشتغال برای حدود 3 هزار و 500 نفر از جوانان تحصیلکرده با حضور رییس جمهور در 14 آبان 98 و دستور به مسوولان ذیربط برای ایجاد کارخانه های مشابه در سراسر استان های کشور، شاهد آغاز عملیات اجرایی و به دنبال آن افتتاح زنجیره ای این کارخانه ها در سراسر کشور هستیم.

در حال حاضر به جز استان های تهران، خراسان رضوی و کرمانشاه که کارخانه نوآوری در آنها به مرحله بهره برداری رسیده، در 11 مرکز استان دیگر نیز کارخانه های نوآوری در مرحله افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور به استانداران سراسر کشور

دستور رییس جمهور به استانداران سراسر کشور